Terkom to nowoczesna firma, której obszarem działania jest projektowanie i wykonywanie dedykowanych systemów IT dla portów lotniczych. Jako jedyna polska firma, zajmujemy się projektowaniem, wdrażaniem najwyższej klasy rozwiązań informatycznych, wspomagających działania operacyjne portów lotniczych i spółek handlingowych.
W naszej ofercie znajdują się zarówno produkty renomowanych firm takich jak IER, ACCESS IT, INTERMEC ,ale także autorskie rozwiązania z zakresu przechowywania danych, weryfikacji pasażerów czy informacji lotniskowej. |
Flight Information System - rozwiązanie to porządkuje i przyśpiesza tworzenie i zarządzenie rozkładami rejsów regularnych, charterowych, jak i wszelakich innych połączeń oraz zapewnia właściwą kontrolę nad poprawnością pracy służb operacyjnych. |
To oprogramowanie usprawniające tradycyjny sposób przygotowywania rozkładów rejsów w portach lotniczych, jak i zarządzanie i dystrybuowanie danych zbieranych z różnych źródeł, a zgromadzonych w jednej bazie danych. FIS wspomaga przygotowanie wszelakich rozliczeń finansowych poprzez integrację z systemami księgowymi oraz ułatwia generację faktur dla przewoźników lotniczych, przy jednoczesnym predefiniowaniu umów i standardów obsługi. |
AMS- to system planowania i zarządzania operacjami oraz zasobami, przeznaczony dla lotnisk. Na AMS składa się wiele rozwiązań, które łączą się w powiązaną całość i tworzą zintegrowaną bazę informacyjną do koordynacji wielu różnorodnych działań podejmowanych przez poszczególne służby. | |
Departure Control System - Oprogramowanie DCS ze strony użytkownika jest przyjaznym specjalistycznym oprogramowaniem obsługującym odprawy przewoźników lotniczych. Proponujemy zastosowanie platformy DCS - windsm wersji 32 bitowej bazującej na systemie CUTE ( jako uniwersalnym nośniku aplikacji lotniczej), bądź opartym na łączach internetowych dostarczanych przez niezależnych operatorów ISP . |
Proponowana platforma zapewnia łatwą konfigurowalnośä w zakresie systemowej odprawy pasażerskiej, z zachowaniem pełnego elektronicznego wsparcia procedur handlingowych, rozpoczynając od etapu planowania odprawy pasażerskiej a kończąc na obsłudze płytowej przewoźnika. |